Google aast op Twitter

TwitterIk ben thuis.
Ik moet schijten.
Ik ga boodschappen doen.
Ik heb boodschappen gedaan, zit nu in de tuin.
Ik ga eten.
Ik zit aan een biertje.
Ik ga naar bed.

Onzin? Welnee, heel Twitter staat er vol mee en Google heeft daar blijkbaar geld voor over. Veel geld. Binnenkort kan Google dus nog beter uw persoonlijke interesses en levenssfeer indexeren ten behoeve van haar klanten.

3 comments so far

  1. […] Posted 5-06-2009 Filed under: Humor | We riepen al eerder dat Twitter zwaar overgewaardeerd is als verzamelplaats van allerhande onzin. Conan O’Brien gaf in […]

  2. […] O’Brian over Twitter Posted 5-06-2009 Filed under: Humor | We riepen al eerder dat Twitter zwaar overgewaardeerd is als verzamelplaats van allerhande onzin. Conan O’Brien gaf in […]

  3. […] O’Brien over Twitter Posted 5-06-2009 Filed under: Humor | We riepen al eerder dat Twitter zwaar overgewaardeerd is als verzamelplaats van allerhande onzin. Conan O’Brien belicht […]


Geef een reactie

