Fortis en de Financiële Crisis

(Met dank aan Lex)

1 comment so far

  1. Lex on

    In een schooltje (5de studiejaar) zegt de juffrouw :

    – Kinderen wij gaan eens spreken over het beroep van jullie vader. Jantje wat doet je vader ?

    – Mijn vader werkt ’s nachts juffrouw, hij is bakker !

    – Bravo Jantje ! En Louis daar, wat doet je vader ?

    – Mijn vader werkt ook ’s nachts juffrouw, hij is beenhouwer !

    – Prachtig allemaal hard werkende vaders ! En Jefke, wat doet je vader ?

    – Mijn vader werkt ook ’s nachts…. hij is homo en danst naakt in een homobar !

    Algemene stilte in de klas… en de juffrouw schakelt over op de wiskundeles om de aandacht af te leiden.

    Als de school gedaan is roept de juffrouw Jefke bij haar en vraagt :

    – Is het waar dat je vader naakt danst in een homobar Jefke ?

    Jefke wordt bleek en antwoordt heel stilletjes : maar neen juffrouw, hij is directeur bij Fortis en daarover schaam ik mij zo !!!!!!!


Geef een reactie

