Dienstmededeling

Aan de bestuurder van een groen-metallic Renault Scenic 2.0 16V met het kenteken 18-HR-FB, gesignaleerd zondag 29 september 2008 j.l. in de omgeving van Renswoude omstreeks 16:00: Je bent een lul. Met opzet het stuur naar links gooien als andere bestuurders op de motor je inhalen is niet grappig, eerder zielig. Overigens, wat vonden je vrouw en kinderen, beide aanwezig in de auto, hiervan?

1 comment so far

  1. Lex on

    Ah, ik had even niet opgelet. Maareh, het is een klein wonder dat deze scenic na dit geintje al zijn spiegels nog had. Ik doe niet lullig in het verkeer, neem er dagelijks en 40.000 kilometer per jaar aan deel. Maar de haatactie van deze bestuurder die ook op een zeker moment tegen mij was gericht vond ik bijzonder bedreigend. Als iemand met zijn auto op mijn baanvak komt en daar dan ruim een halve meter in schuift, als ik hem inhaal, heeft kwade bedoelingen. Aangifte is nog even overwogen, maar ik heb wel wat beters te doen. Het is trouwens maar goed dat Dokus na deze actie zoveel afstand hield, want als hij bij de volgende rotonde achter mij had gestaan, had ik zeker wel een gesprekje aangeknoopt.


Geef een reactie

