Suzuki GSXR 1000 K9 launch (2009) (update)

Suzuki openbaarde vandaag in Parijs officiëel de nieuwe modellen voor 2009, zoals natuurlijk de nieuwe GSXR’s. Ook introduceerde Suzuki onverwacht een nieuw model: de Gladius. Leuke naked, maar doe mij toch maar zo’n ding met een kuip en (af-fabriek) Pegus installatie.

Update: Launch promo filmpje

7 comments so far

  1. snelle sjaaky on

    nou is dit waar ik heb gewacht???? bah voor mji geen k9 het is totaal nix

  2. DerMies on

    Smaken verschillen gelukkig ..

  3. berry on

    is eindelijk weer een die ik zou aanschaven. oke de uitlaat is niks maar van welk merk is die standaard wel mooi, en je wilde zeggen dat de honda,yamaha met hun plaat geslagen neus mooi is.
    deze is eindelijk weer agressief 😀

  4. Virgil on

    Vind het wel een mooie motor!
    vind zoizo de uitlaat mooier afgewerkt als de vorige model. en het kontje vind ik ook wel wat hebben.

  5. weerie on

    vindt hem geweldig, heb hem besteld en mijn k7 ingeruild

  6. garfield on

    Geweldige motor, wanneer gaat tie in bestelling!!!

  7. garfield on

    deze wordt het volgend seizoen…!!


Geef een reactie

