Nigerian Scam II ?

De Nigerianen lijken steeds minder onopvallend te werk te gaan. We waren al bekend met stukjes brood met een random vekleuring Maria beeldtenis, hars lekkende huilende Maria beelden. Nu is er in Nigeria – of all places – een lap vlees aangetroffen met daarin (in het Arabisch) het woord Allah. Door lokalen wordt het verschijnsel aangegrepen om te verkondigen dat, “it was a sign to show that Islam is the only true religion for mankind”. Natuurlijk. Zal met niet verbazen als het item binnenkort op eBay staat en uiteindelijk (zoals wel vaker) gekocht wordt door de aandachtshoeren van GoldenPalace.com. Trouwens, met enige fantasie kun je wel vaker dingen “zien”. Vanavond maar eens wat oefenen met stroop in de vla.

1 comment so far

  1. Lex on

    Nou heb ik net zitten schijten, maareh wat ik allemaal zag toen ik omkeek. Achteraf heb ik er spijt van dat ik heb doorgetrokken.


Geef een reactie

