Suzuki GSXR 750 K8 Launch

Vandaag is dan eindelijk de Suzuki GSXR750 K8 officiëel gelanceerd. De bijbehorende promovideo staat hieronder.

Eerste opmerking: Schwantz!

Tweede opmerking: kon d’r geen andere uitlaat op?

6 comments so far

  1. Dimitry on

    Over een jaartje of 2 dan wil ik misschien wel eens kijken naar een rood/zwarte waar net de kop af is.

  2. Michel on

    @Dimi: Nice. Ik neem deze keer alleen je inruilexemplaar niet over 🙂

  3. Dimitry on

    Geeft niet, die ben ik zo kwijt.Over 2 jaartjes ziet tie er nog steeds super uit,dus dat komt wel goed. Had ik al verteld dat we in Mei 5 dagen gaan bloazen in de Vogezen?:)

  4. Michel on

    @Dimi: Wie ben jij?

  5. Dimitry on

    @mich Oohhh sorry, helemaal vergeten dat jij niet meekan i.v.m. familie aangelegenheden.Jammer he 🙂

  6. Lex p. on

    Dan neem ik dat ouwe ding wel over. Kan nooit veel kosten.


Geef een reactie

