Al Bundy Investigation

Al BundySinds kort is elke dinsdag de serie Murder Investigation te bewonderen. Maar dat werkt toch niet; WTF doet Alphonse Hercules Bundy in die serie? Elk moment verwacht je dat Peg, Kelly of Bud komen binnenwandelen.

Het Swiebertje-effect gaat blijkbaar ook op voor Ed O’Neill.

2 comments so far

  1. Lex on

    Ik was daar ook bang voor, maar ik heb 1 aflevering gezien, en ik had er geen last van. Bundy is een boel jaartjes ouder geworden, hij is zeer serieus en hij speelt heel sterk. Is natuurlijk wel de zoveelste krimi uit Amerika, maar wel een erg goeie.

  2. Dimitry on

    Tja, ik dacht ook wanneer komt Kelly binnenschuiven. Of we daar op zitten te wachten weet ik ook niet want dat zal nu ook niet meer zo’n jong kippie zijn.


Geef een reactie

