Ook een infarct? Neem Automaatpleur

Max havelaar AutomaatVolgens een onderzoekje van de Consumentenbond hebben personen die veel koffie uit de automaat drinken een hogere kans op een hartinfarct. Vooral apparaten die zelf malen zijn ongezond, maar als je echt kans wil maken op een infarct kun beter espresso of griekse/turkse koffie gaan drinken.

Overigens maak ik me vooralsnog geen zorgen. Dat apparaat hier doet het meer niet dan wel. Daar komt nog eens bij dat het fair-trade slootwater wat dat ding uitspuugt het predikaat koffie onwaardig is, dus loop ik geen “gevaar”.

2 comments so far

  1. Walter on

    Bij mij op het werk hebben we Douwe Egberts koffie wat op zich wel aardig te drinken is.

    en het was geloof ik pas erg als het vers gemalen koffie was als ik me niet vergis…

  2. Michel on

    .. dat van dat gemalen/malen staat er toch ook


Geef een reactie

