Wheelies voor beginners

Yank, uiteraard in shirt en jeans want wat kan je gebeuren, doet wheelie op sjopper. Tenminste, soort van .. en dan landen en remmen in een plas. Lutser.

1 comment so far

  1. Lex on

    Zo’n ding is ook niet gemaakt voor wheelies.
    Zo’n ding is ook niet gemaakt om in een plas mee te remmen.
    Zo’n ding is helemaal niet gemaakt om mee te remmen.
    Zo’n ding is ook niet gemaakt om mee te rijden.
    Zo’n ding is alleen maar gemaakt om te poetsen.
    Zo’n ding koop je als je niet van motorrijden houd.
    Maareh ik heb verder niks tegen shoppers en hun berijders ofzo. Ik denk alleen dat een shopper is gemaakt om drie dagen achtereen rechtdoor door de woestijn te rijden met 80 km/h over een heel strak stuk asfalt. En dat hebben we in Nederland niet, dus mogen ze wat mij betreft lekker op route 66 heen en weer blijven rijden. Zolang ze mij dan maar niet in de weg rijden.
    Ik dank U.


Geef een reactie

