Griepje

Zuster!Yours truly heeft een griepje, dus wat minder updates dan normaal.. en als ik dan naar buiten kijk word ik helemaal verdrietig.

6 comments so far

  1. Dimitry on

    Jaja een griepje, zeker ook teveel gezopen in het weekend 🙂 net als Dhr. Pouw

  2. Michel on

    Dat was vorig weekend, slowdimi 😛

  3. Lex on

    Ik heb niet teveel gezopen! Nou, een klein beetje dan. Wel raar dat ik diezelfde zondagnacht al buiten westen ging van de virussen die ik in de meern had opgelopen (Iris bedankt) en dat Michel nog een halve week nodig had om door te krijgen dat hij ziek was. Ik zit nu in mijn tweede week en de verveling begint toe te slaan. Maarja, als je na 15 minuten forza motorsport de xbox alweer uitschopt omdat het beeld gaat draaien zoals het niet hoort, kan je beter nog maar even thuis blijven denk ik. De firma bestond ook al voordat ik erbij kwam, en ze zullen ook wel blijven bestaan als ik nog even wegblijf.

  4. Dimitry on

    Ehh, Michel vorige week? als je zaterdag al beter was waarom was je zondag dan niet mee? zo jammer

  5. Michel on

    Ik heb geen uitnodiging gezien, jij Lex? Dimi maakt er een sport van maken om dingen achteraf te vertellen. Dat vind ik nou jammer 🙂 Niet dat ik mee had gegaan: het drinken was vorig weekend – griep afgelopen weekend (en nog steeds helaas) ..

  6. Dimitry on

    via email verzonden, maar maakt niet uit hoor. Griepen jullie lekker verder dan zal ik even hier een Ghost servert bouwen. Ik zeg lekker uitzieken en volgende week weer lekker aan de slag. Allen beterschap.


Geef een reactie

