Geleraaf moderatius interminus

Jaap AapTypisch, elke kritische opmerking die ik poog te plaatsen op het reactiepaneel van de Geleraaf wordt stelselmatig geweigerd. Ik ben inmiddels trotse eigenaar van een flinke verzameling van dit bericht:

U heeft gereageerd op een artikel op telegraaf.nl. Onze moderatingteam heeft uw reactie beoordeeld en geoordeeld dat uw reactie niet voldoet aan onze huisregels. Uw reactie is niet vrijgegeven voor publicatie op telegraaf.nl. Klik hier om naar het artikel te gaan waarop u heeft gereageerd en probeer het eventueel nogmaals.

Vandaag reageerde ik op het zoveelste oninteressante bericht met betrekking tot dat geknutselde concept over een huis met acteurs aspirant miljonairs wat dhr. de Mol aan de man probeert te brengen. Jaap is namelijk gewoon acteur, net als de rest van de Gouden Kooi populatie. Maar a.u.b. geen airplay voor die Pino; één Zultkop “o wat ben ik grappig, kijk mij eens lachen om mijn eigen grappen” Jensen is al genoeg zendervervuiling.

No comments yet

Geef een reactie

