HTC Touch update

HTC TouchKleine update na 2 weken Windows Mobile’n met de Touch. Het begint te wennen, maar de toepassingen en het customizen maken het denk ik een blijvertje. Wat heeft yours truly er ondertussen al op gefrot:

Meest recente toevoegingen zijn Slide2Unlock (deed het vaak niet) en Voice Commander (maar die begint spontaan iemand te bellen als ik mijn agenda opvraag .. ZO beroerd is m’n engels toch niet?).

Kortom, we zijn er erg druk mee. Oh ja, bellen gaat ook prima met het ding.

23 comments so far

  1. […] 6th, 2007 Die naam gaan ze bij HTC niet leuk vinden. Stelletje plagiërende figuren daar bij Apple, beetje de look & feel van de […]

  2. JW on

    Thanks voor alle mooie info….. Alleen moet eerst mijn unlock er af halen van KPN. Is dit ook mogelijk?

    • T on

      Ja het is mogelijk maar dan moet je het via kpn aan vragen omdat KPN de unlock verandert na dat het toestel uit de fabriek komt. Nare gewoonte van KPN

  3. Michel on

    Voor SIM unlock tjek dit topic op XDA:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=328221&

  4. Harold on

    Zou ik die SPL / CID unlock ook kunnen toepassen op m’n HTC S107 ?

    Had een Touch en nu dus een S107 ….Wil er graag Battery Status opzetten,maar dan zal ik ém eerst moeten unlocken….. Hoor het graag……

  5. Michel on

    Ik denk dat je een 710 bedoeld? Zo te zien is dat de Vox, check dit deel van xda forum mbt je smartphone:
    http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=358
    (SPL staat in eerste sticky topic)

  6. jan-willem on

    Michel,

    Heb de stappen doorlopen om mijn HTC KPN te unlocken. Alleen krijg ik bij:
    3. Run ‘Elf_unlocker.exe’.

    Dat het opgegeven pad niet gevonden kan worden. Wat gaat er mis?

  7. Michel on

    verderop in deze thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=328221
    staat “Unlocker needs itsutils.dll and pdocread.exe in folder c:\unlocker otherwise it doesn’t work”. Deze kun je hier binnenhalen:
    http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=XdaUtils

  8. Jan-Willem on

    Klopt, en heb dit ook gedaan. Maar toch krijg ik die melding.

  9. dobby42 on

    jan willem
    heb je die bestanden ook in c:\unlocker
    geplaatst geen andere naam

  10. xsence on

    de code werkt niet op een kpn htc touch

  11. Michel on

    Blijkbaar. Had een vodafone, dus kan je (zelf) niet helpen. Maar iets van een melding, foutcode oid zou wel helpen.

  12. xsence on

    hij geeft geen foutcode, hij accepteert de code gewoon niet.

  13. xsence on

    ok diegene die de kpn htc touch willen unlocken moeten zoals ik gedaan hebben ff naar http://www.imei-check.co.uk en 28 euro betalen, dan krijg je een file over de email en kan je hem unlocken.

    Ik heb hem zo unlocked en heb nu mijn orange simkaart in de kpn htc touch.

  14. […] Touch Update II Posted november 14, 2007 Sinds het vorige bericht zijn we zo’n 3 maanden verder, en heeft de Touch in principe geen wijzigingen ondergaan voor […]

  15. Michael_B on

    wie heeft er problemen met msn ???
    als ik mijn selfoon heb gewist dan doet msn het wel en als ik het niet wis een tijdje dan krijg ik niemand meer online tu zien T_T uhm……. ze zege dat ik em moet update maar ja luek als je die site niet hebt
    dus hier bij wie weet hoe ik mijn HTC touch met kpn op msn krijg en kan late blijven ?
    alvast bedankt Michael

  16. Michel on

    KPN of niet, je kunt zelf die Live (MSN) spullen erop installeren (online of via USB kabeltje) en dan kun je gewoon online em-es-ennen.

  17. kirsy on

    Haaai, weet iemand hoe ik een goede touchpad kan krijgen, ik heb die ene gedownload: HTC Dark phone pad Intl. Maar ik weet niet hoe ik deze moet installeren .. kan iemand het mij vertellen ??

  18. Michel on

    .cab file naar je Touch kopieëren, en daar uitvoeren (bv via file explorer)

  19. GeNeRaL on

    Die phonepad kan je krijgen op *linkspam*

  20. Michel on

    PocketCM topic kun je hier vinden, incl. themes ed.
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=349647

  21. carlo on

    Hoi,

    goede links, bijna alles werkt.
    Ik krijg echter ook de dark keypad niet werkend.
    Cab-file overgebracht en geinstalleerd, moest ook rebooten enz. maar keypad blijft het oude en ik heb nergnes een “activeringsknop”kunnen vinden.

    MOet ik eerst de SPL / CID unlocken om dit te latne werken??
    Verder problemen met bluetooth synchroniseren met outlook, dat wil niet. BLuetooth file transfer doet het wel dus er is een koppeling.
    Verder krijg ik de GPRS (KPN)niet aan de gang, dwz de “weersupdate” doet het niet.

    ideeen??

    grt
    Carlo

  22. Michel on

    Artikel is van half jaar terug en dat er dingen niet helemaal meer kloppen kan .. kloppen. Beste even de laatste Elf topics op xfa checken hier
    http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=372


Geef een reactie

