Japans glapje

Wakkel wolden wakkel wolden wakkel wolden wak wak wakkel wolden wakkel wolden wak wak wak WAAAKKKKEEELL WOOOLLLDDEEENN!!!

4 comments so far

  1. Chantal on

    LOL

  2. Chantal on

    Dat is nog eens een wekker.

    Groetjes Chantal.

  3. Lex on

    Als je mij slapend vanaf een glijbaan in een zwembad gooit verzuip ik. Als ik net wakker word ben ik tot niets in staat.

    Oh, als dit nu maar niet tegen mij gebruikt word.

  4. NickN on

    :p gek zijn die Japanners. Mijn dochter is nu in Japan, ik hoop niet dat ze zo op tv komt daar 🙂 ……hoe wel.
    http://www.nikolski.nl/index.php?option=com_magazine&func=show_edition&id=5&Itemid=23


Geef een reactie

