Houten USB sticks

Wooden USB stickDat niet alle USB sticks uit hetzelfde hout gesneden zijn is bekend, maar deze zijn wel erg apart. Leuker dan de doodsaaie grijze, zilveren of zwarte exemplaren, en wellicht een leuke kadotip (nee, ik heb geen aandelen) zodat je straks helemaal het mannetje (vrouwtje?) bent op kantoor. Uiteraard verkrijgbaar in de gangbare groottes van 256Mb, 512Mb en 1Gb, en praten ze USB 2.0.

Alleen een kleine praktische vraag: waar laat ik ‘m? Normaal stop ik dat ding in de binnenzak van m’n jas.

7 comments so far

  1. Cool stuffWeblog on

    […] “>Houten USB sticks I added this article to list of my favorite posts.Dat niet alle USB sticks uit hetzelfde hout gesneden zijn is bekend, maar deze zijn wel erg apart. Leuker dan de doodsaaie grijze, zilveren of zwarte exemplaren, en wellicht een leuke kadotip nee, ik heb geen aandelen zodat je straks helemaal het mannetje vrouwtje bent op kantoor. Uiteraard verkrijgbaar in de gangbare groottes van 256Mb, 512Mb en 1Gb, en praten ze USB 2.0.Alleen een kleine praktische vraag: waar laat ik ‘m Normaal stop ik dat ding in de binnenzak van m’n jas.What do you think on this?Link to original article […]

  2. Ton Holleboom on

    Hallo,

    Het ontwerp van de houten USB stick vind ik leuk. ( let op mijn naam) Maar ik heb er maar 1 of 2 nodig.
    Opdruk is niet nodig

    graag prijs

  3. Ton Holleboom on

    Omdat de pagina blijft staan weet ik niet of het bericht verzonden is. Daarom nogmaals:

    Ik ben geinteresseerd in de houten USB stick. Maar ik wil er maar 2.

    graag prijs.

    dank

  4. lique on

    Ehm

    @ Ton:

    DIt is een recensie…Ze zijn dus niet te koop via deze site. Misschien even verder zoeken online? vast ergens te vinden.

  5. Ko on

    zijn wel te koop via die site

    http://www.bijzondermooi.nl/shop/Wooden-USB-stick-p-262.html

    maar ja voor dat bedrag……

  6. Gerben on

    Men zoekt een tak, ontleed een normale usb stick en knutselt deze twee vervolgens in elkaar.. €60 bespaart en je kan je tak net zo groot maken als je zelf wilt… kerstboom, iemand??

  7. Amar AL-Dhab on

    Geachte heer/mevrouw,

    Ik ben een eerste jaars student van het Koning Willem 1 college en volg de opleiding Junior accountmanager. In het kader van mijn opleiding ben ik bezig met een project waarbij ik mijn eigen projectplan mag uitvoeren om geld in te zamelen voor het goede doel. Het budget dat ik van school heb gekregen is € 50.

    Het project dat ik heb bedacht heeft te maken met de verkoop van milieuvriendelijke relatiegeschenken : Milieu USB sticks. Ons doel is om een aantal USB sticks in te kopen en door te verkopen. Ons goede doel is het Vicky Brownhuis , zij zijn een inloophuis in Den Bosch voor volwassenen en kinderen met kanker en hun naasten.

    Bij het zoeken naar een leverancier is ons oog gevallen op uw bedrijf. De uitstraling van uw website en uw producten spreekt ons erg aan. Wij zijn heel erg geïnteresseerd in de houten USB-sticks. Helaas is, zoals wij aangaven, ons budget nogal beperkt. Wij hopen dan ook dat u ons in uw prijs wat tegemoet kunt komen, zeker met het oog op het goede doel. Wij willen dan ook best uw bedrijfsnaam meenemen in onze communicatie naar onze klanten toe, zodat dit ook positief zal zijn voor uw imago en naamsbekendheid.

    Zou u een prijsindicatie willen opsturen, gekoppeld aan het type houten USB-stick er vanuit gaande dat ik nu voor € 50 kan bestellen. Hierbij in het achterhoofd houdende dat ik de opbrengst van de eerste verkoop daarna ook weer bij u zal investeren.

    Wij hopen zo snel mogelijk iets van u te horen.

    Met vriendelijke groeten,

    Amar Al-Dhab

    Amar.aldhab@edu-kw1c.nl
    Koning Willem 1 college
    Vlijmenseweg 2
    5223 GW ‘s-Hertogenbosch


Geef een reactie

